Articolul precedent |
Articolul urmator |
519 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 17:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.1.015.3 (5) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
SM ISO690:2012 RÎNJA, Valeria. Valențele educației elevilor claselor primare în spiritul gritty. In: Interuniversitaria, Ed. 15, 23 aprilie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 15, Vol.2, pp. 272-275. ISBN 978-9975-50-241-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 15, Vol.2, 2019 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 15, Bălți, Moldova, 23 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.1.015.3 | ||||||
Pag. 272-275 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A new spirit that helps students, teachers, and parents to create the opportunity for a student to develop the mind by engaging the 7 positive features. The Gritty project is accomplished with the help of intelligent and innovative psychological training of children and their parents who actively participate in the way they guide the mind in training and build positive character traits through the child obtain success |
||||||
Cuvinte-cheie Gritty, psychological training, development, Spirit, mind, evolution, motivation |
||||||
|