Articolul precedent |
Articolul urmator |
572 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 18:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.03 (74) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2122) |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Managementul mediului educațional stimulativ în dezvoltarea personalității copilului. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 317-324. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.03 | ||||||
Pag. 317-324 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă asupra studiilor realizate de mai mulți autori asupra noțiunii de inteligență și a multiplelor inteligențe, elaborate de Howard Gardner. Este argumentată necesitatea și importanța aplicării Teoriei inteligenţelor multiple la toate disciplinele școlare. De asemenea sunt redați pașii pe care trebuie să-i urmeze cadrele didactice care doresc să predea în spiritul teoriei inteligenţelor multiple și exemple de implementare a inteligenţelor multiple în practica educaţională la vârsta timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă, inteligenţa generală, inteligențe multiple, tratare diferențiată, instruire interactivă |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pereteatcu, M.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul reflectă asupra studiilor realizate de mai mulți autori asupra noțiunii de inteligență și a multiplelor inteligențe, elaborate de Howard Gardner. Este argumentată necesitatea și importanța aplicării Teoriei inteligenţelor multiple la toate disciplinele școlare. De asemenea sunt redați pașii pe care trebuie să-i urmeze cadrele didactice care doresc să predea în spiritul teoriei inteligenţelor multiple și exemple de implementare a inteligenţelor multiple în practica educaţională la vârsta timpurie.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article reflects on the studies conducted by several authors on the notion of intelligence and multiple intelligences, developed by Howard Gardner. The necessity and importance of applying the Theory of Multiple Intelligences to all school subjects is reasoned. It also shows the steps to be followed by teachers who want to teach in the spirit of the theory of multiple intelligences and examples of implementation of multiple intelligences in educational practice at an early age.</p></dc:description> <dc:source>Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare (Ediția 3-a) 317-324</dc:source> <dc:subject>inteligenţă</dc:subject> <dc:subject>inteligenţa generală</dc:subject> <dc:subject>inteligențe multiple</dc:subject> <dc:subject>tratare diferențiată</dc:subject> <dc:subject>instruire interactivă</dc:subject> <dc:title>Managementul mediului educațional stimulativ în dezvoltarea personalității copilului</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>