Importanța perceperii operelor coregrafice în formarea - dezvoltarea personalității studenților din cadrul programului dans
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
559 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-27 22:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.036:793.3 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2608)
Divertisment. Jocuri. Sport (1703)
SM ISO690:2012
TALPĂ, Svetlana. Importanța perceperii operelor coregrafice în formarea - dezvoltarea personalității studenților din cadrul programului dans. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 517-523. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Importanța perceperii operelor coregrafice în formarea - dezvoltarea personalității studenților din cadrul programului dans

CZU: 378.036:793.3

Pag. 517-523

Talpă Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

This paper is meant to highlight the pedagogical students audiovisual perception through a methodology based on choreographic principles, to set conceptual references, to formulate the criteria, indicators, descriptors and values of artistic audiovisual perception, to establish the evolution aspects of audiovisual perception from the psychological, methodological and artistic point of view, regarding the perception of the choreographic work.

Cuvinte-cheie
education, student-dance teacher, personality development, audiovisual perception, choreographic work, spirituality, creativity