Articolul precedent |
Articolul urmator |
559 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-27 22:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.036:793.3 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2608) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1703) |
SM ISO690:2012 TALPĂ, Svetlana. Importanța perceperii operelor coregrafice în formarea - dezvoltarea personalității studenților din cadrul programului dans. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 517-523. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.036:793.3 | ||||||
Pag. 517-523 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper is meant to highlight the pedagogical students audiovisual perception through a methodology based on choreographic principles, to set conceptual references, to formulate the criteria, indicators, descriptors and values of artistic audiovisual perception, to establish the evolution aspects of audiovisual perception from the psychological, methodological and artistic point of view, regarding the perception of the choreographic work. |
||||||
Cuvinte-cheie education, student-dance teacher, personality development, audiovisual perception, choreographic work, spirituality, creativity |
||||||
|