Coeficientul de viziune în managementul strategic universitar: replică la provocările societății
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
648 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-28 18:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.4:005.21 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2590)
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100)
SM ISO690:2012
SADOVEI, Larisa. Coeficientul de viziune în managementul strategic universitar: replică la provocările societății. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 334-342. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Coeficientul de viziune în managementul strategic universitar: replică la provocările societății

CZU: 378.4:005.21

Pag. 334-342

Sadovei Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

This article presents the role of vision in the strategic management of an institution, with concrete examples in the development of the faculty from its founding to the present. The managerial values and the strategic documents elaborated contributed to the increase of the quality of the teachers' training process in a wide spectrum of study programs. The Faculty's strategy is the key component that ensures the application of the action plan towards the "desired and anticipated state".

Cuvinte-cheie
strategic management, vision, linear and nonlinear thinking, strategy