Articolul precedent |
Articolul urmator |
648 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 18:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.4:005.21 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2590) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100) |
SM ISO690:2012 SADOVEI, Larisa. Coeficientul de viziune în managementul strategic universitar: replică la provocările societății. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 334-342. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.4:005.21 | ||||||
Pag. 334-342 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents the role of vision in the strategic management of an institution, with concrete examples in the development of the faculty from its founding to the present. The managerial values and the strategic documents elaborated contributed to the increase of the quality of the teachers' training process in a wide spectrum of study programs. The Faculty's strategy is the key component that ensures the application of the action plan towards the "desired and anticipated state". |
||||||
Cuvinte-cheie strategic management, vision, linear and nonlinear thinking, strategy |
||||||
|