Noile abordări prin reconsiderarea spațiului, resurselor, dotărilor în predarea geografiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
447 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 22:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.026:91 (2)
Probleme generale de didactică și metodică (1233)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (435)
SM ISO690:2012
PĂTRAȘCU, Alexandra. Noile abordări prin reconsiderarea spațiului, resurselor, dotărilor în predarea geografiei. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 304-308. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Noile abordări prin reconsiderarea spațiului, resurselor, dotărilor în predarea geografiei

CZU: 37.026:91

Pag. 304-308

Pătrașcu Alexandra12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Colegiul Național „Alexandru Odobescu”, Pitești
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

The forms of activities that can be carried out in class, in the geography cabinet, as well as the designed extracurricular didactic activities, organised according to the contents of the curriculum, aim for the progress of knowledge, the increasing of the prestige of geography at school level and not only, at teacher level, as well as the acceleration of the pupils‘ interest in this subject. The educational activities become effective and the pupils achieve remarkable success when they are located at the centre of the activities by means of different teaching strategies.

Cuvinte-cheie
geography, geography lesson, classroom, geography cabinet, competence, practical activities