Stilurile de învățare și inteligențele multiple
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
655 63
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 20:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, BURCĂ, Ana. Stilurile de învățare și inteligențele multiple. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 164-169. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.1, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Stilurile de învățare și inteligențele multiple

CZU: 37.015.3

Pag. 164-169

Haheu-Munteanu Eufrosinia1, Burcă Ana12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială nr. 1, Turluianu
 
 
Disponibil în IBN: 25 decembrie 2020


Rezumat

The students' learning style is a topical issue, confirmed by the activity of teachers, but also of researchers in the field. The type of intelligence that will be formed and developed depends a lot on the learning style practiced. The type of intelligence has been thoroughly researched by Howard Gardner, who developed the theory of multiple intelligences. The existence of these types of intelligences demonstrates that in everyday life we have distinct learning styles, which requires a different, individualized approach during the entire process of education and training.

Cuvinte-cheie
learning style, intelligence, type of intelligence, students, learning