Articolul precedent |
Articolul urmator |
655 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 20:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia, BURCĂ, Ana. Stilurile de învățare și inteligențele multiple. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.1, pp. 164-169. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-483-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 164-169 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The students' learning style is a topical issue, confirmed by the activity of teachers, but also of researchers in the field. The type of intelligence that will be formed and developed depends a lot on the learning style practiced. The type of intelligence has been thoroughly researched by Howard Gardner, who developed the theory of multiple intelligences. The existence of these types of intelligences demonstrates that in everyday life we have distinct learning styles, which requires a different, individualized approach during the entire process of education and training. |
||||||
Cuvinte-cheie learning style, intelligence, type of intelligence, students, learning |
||||||
|