Articolul precedent |
Articolul urmator |
412 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 17:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013+37.011.31:371.13 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4063) |
SM ISO690:2012 DORONIN, Natalia. Dezvoltarea reflecției pedagogice prin utilizarea instrumentelor constructiviste. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 262-266. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013+37.011.31:371.13 | ||||||
Pag. 262-266 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dinamismul societății contemporane, progresul social-economic şi cultural, evoluţia învăţământului (Î) impune în plan educaţional schimbări fundamentale, la nivelul cunoaşterii generând formarea unei personalităţi autonome şi creative, capabilă de o inserţie socială rapidă şi eficientă. Omul contemporan trebuie învăţat, în primul rând, să înveţe, să gândească liber şi deschis, să fie creativ şi inventiv şi să-şi pună în valoare potenţialul de care este capabil pentru a deveni un adevărat profesionist al domeniului său de activitate. |
||||||
Cuvinte-cheie constructive procedural tool (CPT), student (St), teacher (T), learning (L) |
||||||
|