Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1:069 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064) |
Muzee. Expoziții permanente (509) |
![]() FILIPSKI, Tatiana. Formarea cadrelor didactice din perspectiva educației muzeale a elevilor în cadrul colaborării școală – familie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 111-114. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1:069 | ||||||
Pag. 111-114 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects a theoretical study with practical implications, focused on developing the teacher staff from the perspective of museum education of students within school – family – museum collaboration. There are emphasized several strategies, patterns and methods of working in the specified direction. |
||||||
Cuvinte-cheie museum, museum education, values, educational collaboration, museum heritage, school, family |
||||||
|