Formarea cadrelor didactice din perspectiva educației muzeale a elevilor în cadrul colaborării școală – familie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
391 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 17:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.1:069 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064)
Muzee. Expoziții permanente (509)
SM ISO690:2012
FILIPSKI, Tatiana. Formarea cadrelor didactice din perspectiva educației muzeale a elevilor în cadrul colaborării școală – familie. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.2, pp. 111-114. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-451-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.2, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Formarea cadrelor didactice din perspectiva educației muzeale a elevilor în cadrul colaborării școală – familie

CZU: 37.018.1:069

Pag. 111-114

Filipski Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 23 decembrie 2020


Rezumat

This article reflects a theoretical study with practical implications, focused on developing the teacher staff from the perspective of museum education of students within school – family – museum collaboration. There are emphasized several strategies, patterns and methods of working in the specified direction.

Cuvinte-cheie
museum, museum education, values, educational collaboration, museum heritage, school, family