Articolul precedent |
Articolul urmator |
428 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-11 17:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6+37.015.3 (6) |
Psihologie socială (1000) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054) |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Practici europene privind dimensiunile psihologice pentru învăţământul general . In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 160-164. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6+37.015.3 | ||||||
Pag. 160-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest material vizează interesele şi preocupările Uniunii Europene care în ultimii ani se confruntă cu anumite provocări societale (societal challenge) în diverse domenii, de diferită complexitate şi structură, a căror importanţă constă în stimularea şi dezvoltarea bazei inovative la nivel mondial. Centrarea pe problemele societale şi extinderea dimensiunilor psihologice din sistemul de învăţământ general; instruirea elevului, axată pe factori ce-i stimulează activitatea prin învăţare, comportare, socializare, relaţionare, comunicare; promovarea ştiinţei în programele educaţionale – reprezintă doar câteva aspecte cu caracter global, care se menţin în topul cercetărilor contemporane. Privite în ansamblu - ,,reţelele de idei, dimensiuni psihologice, imagini şi factori”, permit constatarea unor situaţii complicate de dezvoltare a personalităţii umane şi înaintează sarcini complexe în faţa ştiinţei şi practicii psihologice şi pedagogice, atât la nivel naţional cât şi european. |
||||||
Cuvinte-cheie provocări societale, dimensiuni psihologice, inovații științifice, sistemul de învăţământ general, societal challenge, psychological dimensions, scientific innovation, general education system |
||||||
|