Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 17:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.037+159.954.4]:373.3 (1) |
Educație (14782) |
Psihologie (3511) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Ramona Elena. Influența gândirii creative din perspectiva stimulării creativității elevilor din clasele primare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 9(139), pp. 66-71. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4277370 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(139) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4277370 | ||||||
CZU: [37.037+159.954.4]:373.3 | ||||||
Pag. 66-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul educației actuale, stimularea creativității elevilor din clasele primare reprezintă un subiect de interes la nivel global. Pornind de la preocuparea manifestată față de stimularea creativității, prezentul studiu conturează impor-tanța câtorva elemente aflate în strânsă legătură, precum gândirea creativă și abilitățile de rezolvare creativă a proble-melor. Elementele creativității urmăresc legătura dintre acestea, dar și impactul pe care îl pot avea asupra stimulării creativității elevilor din clasele primare. Așadar, gândirea creativă generează idei unice, iar problemele sunt văzute ca oportunități. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, stimularea creativității, gândire creativă, rezolvare creativă a problemelor, educaţie, elevi, clase primare, creativity, creativity stimulation, creative thinking, creative problem-solving, education, pupils, primary classes |
||||||
|