Articolul precedent |
Articolul urmator |
733 90 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-27 12:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.78 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036) |
SM ISO690:2012 COMAN, Liliana. Problema socializării copiilor preșcolari și interacțiunea lor cu tehnologiile moderne. In: Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie: dedicată împlinirii a 25 de ani a învățământului criminologic și 30 de ani de dezvoltare a Psihologiei Aplicate, 17 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de științe penale și criminologie aplicată, 2020, pp. 271-282. ISBN 978-9975-3314-2-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie 2020 | ||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale criminologiei, dreptului și psihologiei în condiții de pandemie " Chişinău, Moldova, 17 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.78 | ||||||
Pag. 271-282 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat problemei reale a interacțiunii copiilor preșcolari cu dispozitivele moderne de înaltă tehnologie. Dezvoltarea rapidă a tehnologiilor moderne a forțat știința psihologică și pedagogică să acorde o atenție deosebită acestei probleme, întrucât în fiecare zi un public mai „tânăr” devine utilizatorul gadgeturilor. „Relația” copiilor cu progresele tehnologice moderne este una dintre cele mai slab studiate domenii din învățământul preșcolar. Și, din păcate, copiii sunt vulnerabili în această „relație”. |
||||||
Cuvinte-cheie dispozitiv mobil, smartphone, gadget, vârsta preșcolară, dezvoltare mentală, comunicare, abilități cognitive, spațiu virtual, tehnologia informaţiei, mobile device, smartphone, gadget, preschool age, mental development, communication, cognitive skills, virtual space, information technology |
||||||
|