Articolul precedent |
Articolul urmator |
749 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-02 19:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.854 (41) |
Educație (14671) |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Strategii didactice axate pe formarea competenței de cunoaștere științifică în cadrul predării-învățării chimiei. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 315-319. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.854 | ||||||
Pag. 315-319 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se conţine definirea conceptului de strategie didactică precum şi explicarea elementelor componente ale unei strategii didactice, definirea conceptului de strategie didactică precum şi explicarea elementelor componente de formare a competenței de cunoaștere științifică în cadrul predării-învățării chimiei. |
||||||
Cuvinte-cheie stategie didactică, competenţă, interactivitate, metode, mijloace, conţinuturi, forme de organizare, didactic strategy, competence, interactivity, Methods, means, contents, forms of organization |
||||||
|