Strategii didactice axate pe formarea competenței de cunoaștere științifică în cadrul predării-învățării chimiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
749 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-02 19:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.854 (41)
Educație (14671)
SM ISO690:2012
PRUNICI, Elena. Strategii didactice axate pe formarea competenței de cunoaștere științifică în cadrul predării-învățării chimiei. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 315-319. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Strategii didactice axate pe formarea competenței de cunoaștere științifică în cadrul predării-învățării chimiei

CZU: 372.854

Pag. 315-319

Prunici Elena
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

În articol se conţine definirea conceptului de strategie didactică precum şi explicarea elementelor componente ale unei strategii didactice, definirea conceptului de strategie didactică precum şi explicarea elementelor componente de formare a competenței de cunoaștere științifică în cadrul predării-învățării chimiei.

The article contains the definition of the concept of didactic strategy as well as the explanation of the component elements of a didactic strategy, the definition of the concept of didactic strategy as well as the explanation of the component elements of the formation of scientific knowledge competence in chemistry teaching-

Cuvinte-cheie
stategie didactică, competenţă, interactivitate, metode, mijloace, conţinuturi, forme de organizare,

didactic strategy, competence, interactivity, Methods, means, contents, forms of organization