Articolul precedent |
Articolul urmator |
699 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 09:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[159.923.2+37.017]-053.6 (1) |
Psihologie (3511) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4061) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela. Valorile și gândirea independentă la tineri. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 31-40. ISBN 978-9975-76-309-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor Ediția 69, 2020 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor" Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [159.923.2+37.017]-053.6 | ||||||
Pag. 31-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se elucidează actualitatea problemei relației dintre valori și gândirea independentă la tinerii secolului XXI. Se prezintă instrumentele de identificare a gradului de deținere a gândirii independente, de constatare a valorilor și ulterior a instrumentelor de stabilire a relației dintre valori și gândirea independentă, precum și rezultatele obținute în urma prelucrării datelor. Prioritate se acordă în acest articol descrierii organizării experimentului constatativ axat pe stabilirea relației dintre valorile tinerilor moderni și gândirea independentă a acestora. Rezultatele curente sunt ilustrate în figuri și se descriu din punct de vedere calitativ, acestea denotă prezența unei relații între valori și gândirea independentă la tinerii chestionați. |
||||||
Cuvinte-cheie valori, gândirea independentă, tineri moderni, experiment constatativ, values, independent thinking, modern young people, ascertaining experiment |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Botnari, V.D.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Repeșco, G.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Valorile și gândirea independentă la tineri</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-309-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject>valori</subject> <subject>gândirea independentă</subject> <subject>tineri moderni</subject> <subject>experiment constatativ</subject> <subject>values</subject> <subject>independent thinking</subject> <subject>modern young people</subject> <subject>ascertaining experiment</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>[159.923.2+37.017]-053.6</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol se elucidează actualitatea problemei relației dintre valori și gândirea independentă la tinerii secolului XXI. Se prezintă instrumentele de identificare a gradului de deținere a gândirii independente, de constatare a valorilor și ulterior a instrumentelor de stabilire a relației dintre valori și gândirea independentă, precum și rezultatele obținute în urma prelucrării datelor. Prioritate se acordă în acest articol descrierii organizării experimentului constatativ axat pe stabilirea relației dintre valorile tinerilor moderni și gândirea independentă a acestora. Rezultatele curente sunt ilustrate în figuri și se descriu din punct de vedere calitativ, acestea denotă prezența unei relații între valori și gândirea independentă la tinerii chestionați.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article elucidates the topicality of the relationship problem between values and independent thinking in young people in the 21st century. The tools for identifying the degree of independent thinking, finding values and subsequently the tools for establishing the relationship between values and independent thinking, as well as the results obtained from data processing are presented. Priority is given in this article to the description of the organization of the ascertaining experiment focused on establishing the relationship between the values of modern young people and their independent thinking. The current results are illustrated in figures and are described from a qualitative point of view, these results denote the presence of a relationship between values and independent thinking in the young people surveyed.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>