Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
484 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-14 01:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:[911:004 (1) |
Organizarea instruirii (553) |
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (152) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253) |
SM ISO690:2012 PÎNTEA, Amelia. Reflecții cu privire la organizarea procesului instructiv-educativ la Geografie în era tehnologiilor informaționale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 48-52. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057046 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4057046 | ||||||
CZU: 37.091:[911:004 | ||||||
Pag. 48-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, omenirea se confruntă cu o serie de crize fără precedent, inclusiv în domeniul educației. Avem nevoie de noi modalități de înțelegere și de abordare a acestor provocări. Metodele tradiționale de învățare nu pot face față avalanșei de cunoștințe și dispersiei accentuate a calificărilor, meseriilor și domeniilor de activitate, care devin tot mai specializate, dar, în mod paradoxal, tot mai interconectate. Educația trebuie regândită în raport cu noile posibilități tehnice, pe de o parte, și în funcție de cerințele noii societăți, pe de altă parte. Misiunea educației este de a formula problemele care se conturează la orizontul social, de a construi ipoteze plauzibile, de a le verifica experimental și de a pregăti soluțiile cele mai potrivite pentru momentul respectiv. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare electronică, geografie, competențe, instrumente digitale, e-learning, geography, skills, digital tools |
||||||
|