Reflecții cu privire la organizarea procesului instructiv-educativ la Geografie în era tehnologiilor informaționale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
484 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-14 01:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:[911:004 (1)
Organizarea instruirii (553)
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (152)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4253)
SM ISO690:2012
PÎNTEA, Amelia. Reflecții cu privire la organizarea procesului instructiv-educativ la Geografie în era tehnologiilor informaționale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 48-52. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057046
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455

Reflecții cu privire la organizarea procesului instructiv-educativ la Geografie în era tehnologiilor informaționale

Reflections of the Organization of Teaching and Learning in Geography Classes in the Informational Technology Era

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4057046
CZU: 37.091:[911:004

Pag. 48-52

Pîntea Amelia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2020


Rezumat

Actualmente, omenirea se confruntă cu o serie de crize fără precedent, inclusiv în domeniul educației. Avem nevoie de noi modalități de înțelegere și de abordare a acestor provocări. Metodele tradiționale de învățare nu pot face față avalanșei de cunoștințe și dispersiei accentuate a calificărilor, meseriilor și domeniilor de activitate, care devin tot mai specializate, dar, în mod paradoxal, tot mai interconectate. Educația trebuie regândită în raport cu noile posibilități tehnice, pe de o parte, și în funcție de cerințele noii societăți, pe de altă parte. Misiunea educației este de a formula problemele care se conturează la orizontul social, de a construi ipoteze plauzibile, de a le verifica experimental și de a pregăti soluțiile cele mai potrivite pentru momentul respectiv.

Humankind is currently facing a series of unprecedented crises, which include the field of education. We need to find new ways of understanding and addressing these challenges. Traditional learning methods cannot cope with the avalanche of knowledge and the accentuated dispersion of qualifications, trades, and fields of activity, which are becoming more and more specialized, but paradoxically more and more interconnected. Education must be rethought in relation to the new technical possibilities, on the one hand, and according to the requirements of the new society, on the other hand. The mission of education is to formulate the problems that are emerging on the social horizon, to build plausible hypotheses, to verify them experimentally and thus to prepare the most appropriate solutions for that moment.

Cuvinte-cheie
învățare electronică, geografie, competențe, instrumente digitale,

e-learning, geography, skills, digital tools