Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
496 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 20:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
342.733:614.8 (1) |
Drepturile fundamentale. Drepturile omului. Drepturi și îndatoriri ale cetățenilor (955) |
Accidente. Riscuri. Hazarduri. Prevenirea accidentelor. Protecţie personală. Siguranţă (127) |
SM ISO690:2012 CHIBAC, Natalia, POZNEACOVA, Veronica. Influiența stării de urgență asupra dreptului la învățătura. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2020, nr. 8(138), pp. 77-84. ISSN 1814-3199. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4011853 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 8(138) / 2020 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4011853 | ||||||
CZU: 342.733:614.8 | ||||||
Pag. 77-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu dedicat naturii dreptului la învățătură, importanței acestui drept și poziționării lui în cadrul drepturilor naturale și inalienabile ale omulu prin prisma reglementărilor naționale și internaționale. Scopul urmărit de autori rezidă în determinarea impactului declarării stării de urgență asupra dreptului la învățătură și în depistarea eventualelor încălcări ale acestui drept. |
||||||
Cuvinte-cheie drepturile omului, dreptul la învățătură, stare de urgență, drepturi inalienabile, caracter social-economic, limitarea drepturilor, clasificare doctrinară, human rights, right to education, state of emergency, inalienable rights, social-economic character, limitation of rights, doctrinal classification |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Chibac, N.</dc:creator> <dc:creator>Pozneacova, V.</dc:creator> <dc:date>2020-09-25</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul reprezintă un studiu dedicat naturii dreptului la învățătură, importanței acestui drept și poziționării lui în cadrul drepturilor naturale și inalienabile ale omulu prin prisma reglementărilor naționale și internaționale. Scopul urmărit de autori rezidă în determinarea impactului declarării stării de urgență asupra dreptului la învățătură și în depistarea eventualelor încălcări ale acestui drept.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article is a study dedicated to the nature of the right to education, the importance of this right and its position within the natural and inalienable rights of man through the prism of national and international regulations. The purpose of this article is to determine the impact of declaring a state of emergency on the right to education and to detect possible violations of this right.</p></dc:description> <dc:identifier>10.5281/zenodo.4011853</dc:identifier> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) 138 (8) 77-84</dc:source> <dc:subject>drepturile omului</dc:subject> <dc:subject>dreptul la învățătură</dc:subject> <dc:subject>stare de urgență</dc:subject> <dc:subject>drepturi inalienabile</dc:subject> <dc:subject>caracter social-economic</dc:subject> <dc:subject>limitarea drepturilor</dc:subject> <dc:subject>clasificare doctrinară</dc:subject> <dc:subject>human rights</dc:subject> <dc:subject>right to education</dc:subject> <dc:subject>state of emergency</dc:subject> <dc:subject>inalienable rights</dc:subject> <dc:subject>social-economic character</dc:subject> <dc:subject>limitation of rights</dc:subject> <dc:subject>doctrinal classification</dc:subject> <dc:title>Influiența stării de urgență asupra dreptului la învățătura</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>