Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.01/.09 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2640) |
SM ISO690:2012 ПРИСЯЖНАЯ, Татьяна, БОРИСЮК, Марина. Экспериментирование как средство ознакомления дошкольников с миром природы: педагогический опыт. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 532-537. ISBN 978-9975-83-093-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.01/.09 | ||||||
Pag. 532-537 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the role of children's experimentation as a type of activity in the knowledge of the surrounding world by preschoolers. It is shown that children's experimentation affects the overall development of the child, form the nature of his preferences in the choice of activity and materials used in it. |
||||||
Cuvinte-cheie experimentation, preschool children, activity, nature of activity |
||||||
|