Articolul precedent |
Articolul urmator |
503 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 21:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:811.135ʼ243 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2114) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1470) |
SM ISO690:2012 MUTCOGLO, Galina. Învățarea limbii române ca limba nematernă la etapa de educație timpurie. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 15 februarie 2020, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2020, Vol.3, pp. 95-97. ISBN 978-9975-83-093-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 15 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:811.135ʼ243 | ||||||
Pag. 95-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Learning non-native language brings children emotional advantages, experiencing personal success (trust, appreciation, pride). They are not afraid to say something the wrong way, but learn to express themselves fluently at a very fast pace. But if non-native language learning activities take the form of games or creative activities, learning becomes more enjoyable and effective. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, învăţare, limba nematernă |
||||||
|