Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
685 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 10:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015.3 (24) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2078) |
SM ISO690:2012 PALADI, Oxana. Provocările societale cercetate prin prisma bazelor teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 87-92. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4091522 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4091522 | ||||||
CZU: 373.015.3 | ||||||
Pag. 87-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article describes the strategic directions of societal challenges valorized in the research and innovation domains. There are described the research dimensions of the theoretical and methodological bases of psychological activity assurance in the general education system from the perspective of contemporary societal approaches. They highlight the objectives, the novelty and originality of the proposed research, the expected scientific results as well as their area of impact on society. |
||||||
Cuvinte-cheie psychological activity assurance, contemporary societal approaches, complexes of psychological methodologies, prevention, evaluation, intervention, development domains, general education system, asigurarea activității psihologice, abordări societale contemporane, complexe de metodologii psihologice, prevenţie, evaluare, intervenție, domenii de dezvoltare, sistem de învățământ general |
||||||
|