Provocările societale cercetate prin prisma bazelor teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
685 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 10:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.015.3 (24)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2078)
SM ISO690:2012
PALADI, Oxana. Provocările societale cercetate prin prisma bazelor teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 87-92. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4091522
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470

Provocările societale cercetate prin prisma bazelor teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general

The societal challenges researched through the prism of theoretical and methodological bases of psychological activity assurance in the general education system

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4091522
CZU: 373.015.3

Pag. 87-92

Paladi Oxana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 3 iulie 2020


Rezumat

The article describes the strategic directions of societal challenges valorized in the research and innovation domains. There are described the research dimensions of the theoretical and methodological bases of psychological activity assurance in the general education system from the perspective of contemporary societal approaches. They highlight the objectives, the novelty and originality of the proposed research, the expected scientific results as well as their area of impact on society.

În articol sunt prezentate direcțiile strategice ale provocărilor societale, valorificate în domeniul cerce tării și inovării. Sunt descrise dimensiunile de investigare a bazelor teoretice și metodologice ale asigurării activității psihologice în sistemul de învățământ general, din perspectiva abordărilor societale contemporane. Acestea reliefează obiectivele, noutatea și originalitatea cercetării propuse, rezultatele științifice preconizate, precum și aria lor de impact pentru societate.

Cuvinte-cheie
psychological activity assurance, contemporary societal approaches, complexes of psychological methodologies, prevention, evaluation, intervention, development domains, general education system,

asigurarea activității psihologice, abordări societale contemporane, complexe de metodologii psihologice, prevenţie, evaluare, intervenție, domenii de dezvoltare, sistem de învățământ general