Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
718 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-07 20:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.016:94 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2106) |
Istoria generală (528) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Inovația didactică în studiul istoriei. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 2(66), pp. 45-51. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4090514 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(66) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4090514 | ||||||
CZU: 373.016:94 | ||||||
Pag. 45-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The new challenges facing history in the third millennium determine the orientation of historical education in the Republic of Moldova towards promotion of fundamental principles, such as: multiperspectivity, acceptance of diversity, promotion of interdisciplinarity, emphasis on active learning by students, capacity building and critical thinking of historical events etc. |
||||||
Cuvinte-cheie hermeneutics, multiperspectivity, critical attitude, historical empathy, authentic historical education, hermeneutică, multiperspectivitate, atitudine critică, empatie istorică, educație istorică autentică |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.4090514</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Petrovschi, N.P.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Inovația didactică în studiul istoriei</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>hermeneutics</subject> <subject>multiperspectivity</subject> <subject>critical attitude</subject> <subject>historical empathy</subject> <subject>authentic historical education</subject> <subject>hermeneutică</subject> <subject>multiperspectivitate</subject> <subject>atitudine critică</subject> <subject>empatie istorică</subject> <subject>educație istorică autentică</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.016:94</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020-07-02</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The new challenges facing history in the third millennium determine the orientation of historical education in the Republic of Moldova towards promotion of fundamental principles, such as: multiperspectivity, acceptance of diversity, promotion of interdisciplinarity, emphasis on active learning by students, capacity building and critical thinking of historical events etc.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Noile provocări cu care se confruntă istoria în mileniul trei determină orientarea educației istorice din Republica Moldova spre promovarea principiilor fundamentale, precum multiperspectivitatea, acceptarea diversității, promovarea interdisciplinarității, accentuarea învățării active de către elevi, formarea capacității de interpretare și adoptarea atitudinii critice față de evenimentele istorice etc.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>