Teaching listening
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2302 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 22:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.881.111.1 (10)
Educație (14396)
SM ISO690:2012
MIHAIL-VELEŞCU, Lilia. Teaching listening. In: Journal of Social Sciences, 2020, vol. 3, nr. 2, pp. 55-58. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3871353
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 3, Numărul 2 / 2020 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Teaching listening

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3871353
CZU: 372.881.111.1

Pag. 55-58

Mihail-Veleşcu Lilia
 
Technical University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 iunie 2020


Rezumat

Listening really deserves very close attention during the teaching process of a foreign language. It is one of the main reasons for offering the students a chance to listen to spoken English and hear different varieties of pronunciation and accents rather than just the voice of the teacher. It also develops the students’ abilities to understand and respond to spoken language. The differences lie not only in the way the sounds are pronounced, but also in grammar (the use of “shall” in northern varieties compared with the use in Standard English, the southern BBC type variety, the grammatical coherent use of “done” and “I done it” in non-standard English). The given paper also makes a systematization of the main principles in teaching listening and gives a review for each of them. When being applied into practice, the theory may not work properly, so there are different scenario such as replaying, offering the written text, role-playing and other methods.

Audierea cu adevărat merită o atenţie sporită în procesul de predare a unei limbi străine. Acesta este unul dintre motivele principale de a oferi studenţilor șansa să audieze engleza vorbită și să asculte diferite varietăţi de pronunţare și accente în afară de însăși vocea profesorului. Audierea totodată dezvoltă abilităţile studenţilor de a înţelege și a răspunde unei limbi vorbite. Diferenţa însă constă nu doar în modul în care sunetele sunt pronunţate, dar, de asemenea, și în partea gramaticală (utilizarea verbului “shall” în varietăţile de pronunţare din partea de nord, în comparaţie cu engleza literară, pronunţarea tip BBC din partea de sud, corectitudinea gramaticală a utilizării participiului trecut “done” și expresia “I done it” din engleza neoficială). Lucrarea, de asemenea, vine cu o sistematizare a principiilor care stau la baza procesului de audiere și totodată oferă un rezumat pentru fiecare dintre ele. Când este aplicată în practică, teoria poate da greș, astfel, fiind aplicate diferite scenarii, cum ar fi audierea repetată, oferirea textului, schimbul de roluri și alte metode.

Cuvinte-cheie
audio file, listen, Method, principles, students, task, teacher,

audiere, fișier audio, însărcinare, metodă, profesor, principii, studenţi