Articolul precedent |
Articolul urmator |
618 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 11:37 |
SM ISO690:2012 BULAT, Veronica. Conceptul analizei politicii de produs pe piață. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale, 1-2 noiembrie 2019, Chisinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, p. 37. ISBN 978-9975-142-57-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2019 | ||||||
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale" Chisinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 37-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The concept of market product analysis on market is present in this paper, highlighting measurement criteria and its classification. Is specified the influence of marketing-mix influence on analyzed methods used in product politics in accordance with the other components. The concept of product politics, which is described, is a scientific technique for determining in advance the requirements for products on market, using decision trees as based instruments. |
||||||
Cuvinte-cheie product politics, marketing-mix, market analysis, decision trees |
||||||
|