IBN
Închide

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "skills"
Invățarea constructivistă în contextul integrării noilor tehnologii
Axentii Ioana Aurelia
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2. 2022. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-178-9.
Disponibil online 4 April, 2022. Descarcări-25. Vizualizări-382
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Calitatea învățării în formarea profesională – oportunitate a studentului contemporan
Axentii Ioana Aurelia
Provocări şi oportunităţi în educaţie
2018. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-88-054-1.
Disponibil online 19 December, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-183
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea evaluării în activitățile formativeducative din grădinița de copii
Axentii Ioana Aurelia1, Mitioglu Maria2
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Nr. 2(12) / 2020 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904
Disponibil online 25 May, 2021. Descarcări-14. Vizualizări-419
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competenţele profesorului în epoca digitalizării
Axentii Ioana Aurelia
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației
Ediţia 4. 2024. Cahul. ISBN 978-9975-88-120-3.
Disponibil online 3 May, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-35
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Activizarea subiecților educației - factor deciv în dobândirii calității învățării
Axentii Ioana Aurelia, Radu Corina
Научно-образовательное пространство:
Ediția 1. 2018. Комрат. ISBN 978-9975-83-068-3.
Disponibil online 9 January, 2019. Descarcări-8. Vizualizări-758
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5