IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "ITC instruments"
Strategii metacognitive a predării limbii engleze prin învățarea personalizată
Apachiţa Svetlana
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol. 3. 2023. Comrat. ISBN 978-9975-83-254-0.
Disponibil online 3 May, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-266
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea personalizată ale competențelor lingvistice prin utilizarea TIC
Apachiţa Svetlana
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3. 2024. Comrat. ISBN 978-9975-83-294-6.
Disponibil online 3 June, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-11
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metode de evaluare prin TIC a competenţelor lingvistice al limbii engleze
Apachiţa Svetlana
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8. 2022. Bălţi. ISBN 978-9975-161-21-3.
Disponibil online 22 March, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-275
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii pedagogice a predării limbii engleze prin învățarea autonomă
Apachiţa Svetlana
Academy of Economic Studies of Moldova
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. I. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-50-297-9.
Disponibil online 16 January, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-309
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metode de evaluare prin TIC a competenţelor lingvistice ale limbii engleze
Apachiţa Svetlana
Language education the 21st century: perspectives, paradigms, practices,
Edition 8. 2022. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-161-17-6.
Disponibil online 18 January, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-213
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5