Particularităţile organizării lecţiilor de educaţie fizică cu caracter asanativ în activitatea viitorilor învăţători ai şcolii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
760 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-28 19:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.796+373.3 (1)
Education (14782)
Kinds of school providing general education (2120)
SM ISO690:2012
CURTEVA, Oxana. Particularităţile organizării lecţiilor de educaţie fizică cu caracter asanativ în activitatea viitorilor învăţători ai şcolii. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 4, pp. 182-187. ISBN 978-9975-76-301-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Particularităţile organizării lecţiilor de educaţie fizică cu caracter asanativ în activitatea viitorilor învăţători ai şcolii

CZU: 371.796+373.3

Pag. 182-187

Curteva Oxana
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2020


Rezumat

In the context of modernization of education system one of the main tasks is the students' education, providing necessary information for health preservation and promotion, development of hygienic norms and the rules of healthy lifestyle. The modern physical education performs important social functions in terms of the optimization of students' physical condition and the organisation of healthy lifestyle. Due to deteriorating level of students' health there is a necessity of the organisation of physical education class with emphasis on the solution of health-improving problems of physical training.

Cuvinte-cheie
students, health, physical education lesson, motor activities, principles and health technologies