Articolul precedent |
Articolul urmator |
592 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 10:21 |
SM ISO690:2012 DUMINICĂ, Stella. Modelele educaţiei de gen şi formarea personalităţii preşcolarului. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 472-478. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 472-478 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The family is a genuine social model, the first in order of influence from the existing social models, it has a decisive impact on training children about their conception of life, of the behavior and networking in relation to different social norms and values. Gender education plays an important role in developing the child's personality, but the parents have a great responsibility for it quality. |
||||||
|