Articolul precedent |
Articolul urmator |
601 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-29 20:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2'243 (5) |
General questions of didactics and method (1235) |
West Germanic languages (other than English) (121) |
SM ISO690:2012 TRINCA, Daniela. Hörtexte als Sprechanlass. In: Interuniversitaria, Ed. 12, 26 mai 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 12, pp. 88-92. ISBN 978-9975-50-197-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 12, 2017 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 12, Bălți, Moldova, 26 mai 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2'243 | ||||||
Pag. 88-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Premisa fundamentală pentru formarea capacităţii de a comunica în limba străină este deprinderea de a percepe şi a înţelege cele spuse de interlocutor, altfel, spus, audierea mesajului. Audierea are drept scop formarea deprinderii de a înţelege despre ce se relatează şi de a reacţiona adecvat la cele auzite. În timpul audierii se dezvoltă deprinderea de a cunoaşte limba vie cu multiple nuanţe de pronunţare individuală. Audierea este o activitate lingvistică receptivă, orientată spre receptarea auditivă a mesajului în situaţii reale de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie audiere, lecţie, proces de asimilare a limbii, abilități de comunicare de bază. |
||||||
|