Articolul precedent |
Articolul urmator |
821 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 15:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.46:371.135 (1) |
Social processes. Social dynamics (589) |
Education (14734) |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Brandingul personal şi profesional intre strategie de autopromovare şi formare continuă a cadrului didactic universitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 178-188. ISBN 978-9975-3370-4-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.46:371.135 | ||||||
Pag. 178-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Personal branding is a new concept in the literature that coincides with our service at work and the way we perceive others. Specialty literature shows us that the personal brand is the sum of qualities and characteristics for which a person is known in the field in which it operates, is the reputation and the way it is perceived. He starts from the self-image and continues with the way he is seen by others, what image he wants to create, what he will focus on in his continuing training. |
||||||
|