Brandingul personal şi profesional intre strategie de autopromovare şi formare continuă a cadrului didactic universitar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
821 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-16 15:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.46:371.135 (1)
Social processes. Social dynamics (589)
Education (14734)
SM ISO690:2012
DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Brandingul personal şi profesional intre strategie de autopromovare şi formare continuă a cadrului didactic universitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 178-188. ISBN 978-9975-3370-4-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.3, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Brandingul personal şi profesional intre strategie de autopromovare şi formare continuă a cadrului didactic universitar

CZU: 316.46:371.135

Pag. 178-188

Dermenji-Gurgurov Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 ianuarie 2020


Rezumat

Personal branding is a new concept in the literature that coincides with our service at work and the way we perceive others. Specialty literature shows us that the personal brand is the sum of qualities and characteristics for which a person is known in the field in which it operates, is the reputation and the way it is perceived. He starts from the self-image and continues with the way he is seen by others, what image he wants to create, what he will focus on in his continuing training.