Articolul precedent |
Articolul urmator |
710 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 08:41 |
SM ISO690:2012 CĂLIN, Iuliana. Inteligența emoțională – factor al unei conduceri eficiente. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 18-22. ISBN 978-9975-76-286-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 18-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față prezintă câteva aspecte ale demersului de cercetare care vizează corelațiile ce se stabilesc în cadrul instituțional între inteligența emoțională și climatul educațional din punct de vedere al angajaților în funcție de vârstă și gen. Satisfacția acestora este corelată în mare măsură cu relația pe care o au cu șefii, de încerederea pe care o au în conducătorii lor. Fluctuația de personal, prin intrări și ieșiri, este un indicator important în definirea gradului de suportativitate la locul de muncă. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Călin, I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Inteligența emoțională – factor al unei conduceri eficiente</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-286-1</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2019</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul de față prezintă câteva aspecte ale demersului de cercetare care vizează corelațiile ce se stabilesc în cadrul instituțional între inteligența emoțională și climatul educațional din punct de vedere al angajaților în funcție de vârstă și gen. Satisfacția acestora este corelată în mare măsură cu relația pe care o au cu șefii, de încerederea pe care o au în conducătorii lor. Fluctuația de personal, prin intrări și ieșiri, este un indicator important în definirea gradului de suportativitate la locul de muncă.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This paper presents some aspects of the research approach that addresses the correlations established within the institutional framework between emotional intelligence and the educational climate from the point of view of employees by age and gender. Their satisfaction is largely related to the relationship they have with their bosses, the trust they have in their leaders. Personnel fluctuation through inputs and outputs is an important indicator in defining workplace supportability.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>