Implicaţii axiologice ale activităţilor ludice la treapta învăţământului primar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
649 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 17:57
SM ISO690:2012
STRATAN, Victoria. Implicaţii axiologice ale activităţilor ludice la treapta învăţământului primar. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 186-189. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Implicaţii axiologice ale activităţilor ludice la treapta învăţământului primar


Pag. 186-189

Stratan Victoria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

This article broaches some axiological aspects of the ludic activities on primary education level. The epistemologico-praxiological treatment of the playful activities” question, through the reflections and proposed didactic games, it awards to our paper functionality and authenticity.