Articolul precedent |
Articolul urmator |
649 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 17:57 |
SM ISO690:2012 STRATAN, Victoria. Implicaţii axiologice ale activităţilor ludice la treapta învăţământului primar. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 186-189. ISBN 978-9975-48-069-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015 | ||||||
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:" Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 186-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article broaches some axiological aspects of the ludic activities on primary education level. The epistemologico-praxiological treatment of the playful activities” question, through the reflections and proposed didactic games, it awards to our paper functionality and authenticity. |
||||||
|