Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
790 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 19:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (154) |
Education (14781) |
SM ISO690:2012 TODERIȚA, Valentina. Evaluarea progresului şcolar prin proiectarea unor instrumente eficiente de evaluare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 1(107), pp. 42-46. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul cuprinde o analiză a performanţei şcolii şi a instrumentelor de evaluare utilizate. Se elucidează calităţile şi designul testului de evaluare. Este prezentat un model pentru elaborarea matricei de specificaţii, nivelurile cognitive fiind corelate cu tipurile de elemente. |
||||||
Cuvinte-cheie test de evaluare, designul testului, matricea de specificaţii, competenţă, evaluation test, design of tests, specification matrix, competence |
||||||
|