Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
787 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-25 21:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.265 (37) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4061) |
SM ISO690:2012 GORINCIOI, Valeriu. Spre o cultură managerială înaltă printr-un parteneriat eficient şcoală-familie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 109-112. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.265 | ||||||
Pag. 109-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul vizează experienţa echipei de conducere a Liceului Teoretic Mihail Sadoveanu din Călăraşi privind accederea spre o nouă cultură managerială printr-un parteneriat eficient şcoală-familie. Este promovată filozofia managerului şcolar: cooperarea, colaborarea şi instituirea unui parteneriat veritabil şi eficient între toţi subiecţii educaţionali (elevi, cadre didactice, manageri şcolari şi părinţi), în cheia celor 3 R (Respect, Responsabilitate şi Relaţii), prin utilizarea celor mai moderne tehnologii educaţionale şi informaţionale, prin asigurarea unei oferte educaţionale relevante şi de înaltă calitate, pentru formarea/dezvoltarea personalităţii elevului şi integrarea lui armonioasă în viaţa socială. Partea consistentă a articolului prezintă experienţa implementării proiectului Academia pentru elevi, cadre didactice şi părinţi „E-parteneriat”, care a avut drept scop stabilirea unui parteneriat durabil şcoală-familie, prin facilitarea comunicării şi colaborării dintre elevi, cadre didactice, părinţi şi alţi membri ai comunităţii, în vederea asigurării unui proces educaţional de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură managerială, parteneriat școală-familie, cooperare, colaborare, managerial culture, school-family partnership, Cooperation, collaboration |
||||||
|