Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1065 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 07:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.02 (13) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036) |
General questions of didactics and method (1233) |
SM ISO690:2012 AXINTE, Roxana. Actul predării. Tradiţie şi interactivitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 2(108), pp. 6-8. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(108) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.02 | ||||||
Pag. 6-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Realizarea unor activităţi de predare bazate pe interactivitate este un proces care se dezvoltă în timp şi presupune o practică reflexivă permanentă, a celui care predă. Teoria reflexivităţii în predare susţine, alături de teoria eclectismului tehnic, un mod de lucru specific al profesorului aflat în relaţie directă cu nivelul experienţei acumulate. Predarea critic-reflexivă survine atunci când profesorul îşi analizează concepţiile, examinând ceea ce face în predare din diferite puncte de vedere, însă obligatoriu al său şi al beneficiarului. Investigaţia prezentată în articol evidenţiază ideea că actul de predare este elaborat de către profesor într-o manieră interactivă şi poate fi identificat ca o constantă la nivelul conduitei sale profesionale, odată cu dobândirea experienţei. Un alt aspect, al manifestării interactivităţii în predare, este dat de condiţionarea directă a mediului (tipul şcolii) în care profesorul îşi desfăşoară activitatea. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie didactică, metodologie, tradiţie, interactivitate, experienţă, teaching strategy, methodology, tradition, interactivity, Experience |
||||||
|