Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
801 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-21 11:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.017 (154) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036) |
SM ISO690:2012 PÂSLARU, Vlad. Epistemele evaluării şcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 3-6. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.017 | ||||||
Pag. 3-6 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea şcolară, demonstrează autorul, nu este doar o chestiune de metodologie educaţională, ci una de filosofie a educaţiei. Omul îşi creează identitatea raportânduse permanent la alte lucruri şi fiinţe, precum şi la propriul univers intim, atitudinile sale fiind în sine acte de evaluare şi autoevaluare. O evaluare şcolară corectă deci trebuie să se întemeieze pe formarea de atitudini, metodologia evaluării în cadrul unei discipline şcolare/curs universitar urmând să ia în consideraţie tipurile de cunoaştere umană. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudini, conştiinţă, epistemă, evaluare, evaluare şcolară, fiinţa, limbă, attitudes, consciousness, epistemology, evaluation, school assessment, Human Being, language |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Epistemele evaluării şcolare"> <meta name="citation_author" content="Pâslaru Vlad"> <meta name="citation_publication_date" content="2017/12/27"> <meta name="citation_journal_title" content="Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională"> <meta name="citation_volume" content="105-106"> <meta name="citation_issue" content="5-6"> <meta name="citation_firstpage" content="3"> <meta name="citation_lastpage" content="6"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/3-6_31.pdf">