Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 20:31 |
![]() STRATAN, Victoria. Specificul procesului de evaluare în cadrul sistemelor educaţionale de alternativă. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 603-605. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 603-605 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article provides a framework for conceptualizing the various roles assessment plays in education, as well as an overview of educational assessment in the developing world. In particular, it suggests how alternative education can generate relevant information for the improvement of education systems and presents case studies of assessment practices. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|