Articolul precedent |
Articolul urmator |
859 178 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-23 22:45 |
SM ISO690:2012 STAVER, Natalia, BUDECI, Agnesea, COROPCEANU, Eduard. Rolul experimentului virtual la chimie în sporirea calității procesului educational. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 25-31. ISBN 978-9975-76-161-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani Vol. 3, 2015 |
||||||
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani" Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 25-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Utilizarea tehnologiilor informaționale în procesul de instruire la chimie este un fenomen în dezvoltare. Crearea posibilităților de simulare a unor experimente la calculator permite: reproducerea de mai multe ori și observarea detaliilor privind unele fenomene; studiul independent, în afara orelor; crearea unei baze personale de experimente virtuale, la care se poate apela oricând; simularea în condiții de securitate a unor experimente cu risc sporit; dezvoltarea competenței de a utiliza tehnologiile informaționale; crearea condițiilor pentru instruirea individualizată și diferențiată etc. Utilizarea laboratoarelor virtuale nu poate substitui activitatea experimentală tradițională, dar fiind o formă de instruire cu caracter interdisciplinar, permite motivarea pentru instruire, consolidarea cunoștințelor și a abilităților practice. |
||||||
|