Organizarea activităţilor de evaluare prin în cadrul instituţiilor de educaţie timpurie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
710 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 01:36
SM ISO690:2012
DUMINICĂ, Stella. Organizarea activităţilor de evaluare prin în cadrul instituţiilor de educaţie timpurie. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 150-152. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Organizarea activităţilor de evaluare prin în cadrul instituţiilor de educaţie timpurie


Pag. 150-152

Duminică Stella
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

This article reflects the Organization of assessment activities for children through the multimedia elements that allow updating and consolidation of knowledge in an active and relaxing. Children are assessed is, are well in a position to quickly find solutions and to make decisions for the solving of problems. ICT is a means of education that keeps the attention the child active throughout the activity of learning and assessment.

Cuvinte-cheie
-