Aspecte ale comunicarii preşcolarilor marcati de tulburari de limbaj
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1127 91
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-01 10:15
SM ISO690:2012
OLĂRESCU, Valentina, PONOMARI, Dorina. Aspecte ale comunicarii preşcolarilor marcati de tulburari de limbaj. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 130-136. ISBN 978-9975-46-293-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.1, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Aspecte ale comunicarii preşcolarilor marcati de tulburari de limbaj


Pag. 130-136

Olărescu Valentina, Ponomari Dorina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2019


Rezumat

Preschool age child is a time of rapid, sensitive development, of psychic phenomena and processes, for the purchase of various manual and intellectual skills. One of the priorities of educational intervention at the preschool relates to mastery of language by the child. Specialized research are taken from psychopedagogy which, through its research directions, studying verbal behavior of the child in the (pre) school. They are very important to organize activities carried out by speech therapists, psychologists, psychologists.