Articolul precedent |
Articolul urmator |
1127 91 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 10:15 |
SM ISO690:2012 OLĂRESCU, Valentina, PONOMARI, Dorina. Aspecte ale comunicarii preşcolarilor marcati de tulburari de limbaj. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 130-136. ISBN 978-9975-46-293-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 130-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Preschool age child is a time of rapid, sensitive development, of psychic phenomena and processes, for the purchase of various manual and intellectual skills. One of the priorities of educational intervention at the preschool relates to mastery of language by the child. Specialized research are taken from psychopedagogy which, through its research directions, studying verbal behavior of the child in the (pre) school. They are very important to organize activities carried out by speech therapists, psychologists, psychologists. |
||||||
|