Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
686 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 13:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.35:316.346.2(478) (1) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (277) |
Social structure. Society as a social system (1015) |
SM ISO690:2012 GANEA, Eugenia, BODRUG-LUNGU, Valentina. Valorificarea egalității de gen în învățământul profesional tehnic în Republica Moldova: realități şi perspective. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 234-239. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.35:316.346.2(478) | ||||||
Pag. 234-239 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt abordate inegalitățile de gen în învățământul profesional tehnic și rolul pe care îl joacă normele sociale și prejudecățile de gen. Cercetarea este determinată de necesitatea elaborării unui suport teoretic și metodologic pentru cadrele didactice și alți actori responsabili de politici în domeniul învățământului profesional tehnic. Obiectivele cercetării constau în a discuta rolul școlilor profesionale și rolul pe care îl au în pregătirea elevilor, în a dezvolta competențe sensibile la dimensiunea de gen a cadrelor didactice în instituțiile de învățământ profesional tehnic, în a elimina prejudecățile de gen în cadrul procesului educațional și didactic și în a crea un mediu sensibil la dimensiunea de gen. |
||||||
Cuvinte-cheie inegalitate de gen, integrarea dimensiunii de gen, prejudecăți de gen, politici educaționale. |
||||||
|