Formele exercitării vânzărilor la distanță
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
661 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-26 13:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
39.187:347.451:658.8 (1)
Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life (2228)
Commitments. Contractual liabilities. Bonds. Contracts. Agreements (461)
Marketing. Sales. Selling. Distribution (90)
SM ISO690:2012
CALMÎC, Vlada. Formele exercitării vânzărilor la distanță. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2018, nr. 8(118), pp. 134-141. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(118) / 2018 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Formele exercitării vânzărilor la distanță

Forms of distance sales

CZU: 39.187:347.451:658.8

Pag. 134-141

Calmîc Vlada
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 august 2018


Rezumat

Datorită dezvoltării spectaculoase a mijloacelor de comunicare la distanță au apărut mai multe canale de oferire a mărfii. Obiectul acestui studiu îl constituie diferite forme ale exercitării vânzărilor cu utilizarea mijloacelor de comuni-care la distanță. Cercetătorii în domeniu evedințează următoarele forme ale vânzărilor la distanță: vânzarea prin inter-mediul cataloagelor și publicațiilor tipărite cu bon de comandă, vânzarea bunurilor pe TV, vânzarea telefonică și, nu în ultimul rând, vânzările pe Internet.

The development of distance sales is due to technical and scientific progress, the maturing of the market economy, the prosperity of consumerism and, last but not least, the evolution of methods and procedures of distance communi-cation and the delivery of goods. The objects of this study are different forms of distance selling. Researchers in the field are demonstrating the following forms of distance selling: selling via catalogs and printed publications with order receipt, selling goods on TV, selling by phone, and last but not least Internet sales.

Cuvinte-cheie
vânzări la distanţă, vânzări on-line, sistem de vânzări organizat la distanţă, vânzare de bunuri pe TV, mijloace de comunicare la distanță.,

comerţ, consumator, catalog