Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
661 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-26 13:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
39.187:347.451:658.8 (1) |
Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life (2228) |
Commitments. Contractual liabilities. Bonds. Contracts. Agreements (461) |
Marketing. Sales. Selling. Distribution (90) |
SM ISO690:2012 CALMÎC, Vlada. Formele exercitării vânzărilor la distanță. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2018, nr. 8(118), pp. 134-141. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 8(118) / 2018 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
CZU: 39.187:347.451:658.8 | ||||||
Pag. 134-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Datorită dezvoltării spectaculoase a mijloacelor de comunicare la distanță au apărut mai multe canale de oferire a mărfii. Obiectul acestui studiu îl constituie diferite forme ale exercitării vânzărilor cu utilizarea mijloacelor de comuni-care la distanță. Cercetătorii în domeniu evedințează următoarele forme ale vânzărilor la distanță: vânzarea prin inter-mediul cataloagelor și publicațiilor tipărite cu bon de comandă, vânzarea bunurilor pe TV, vânzarea telefonică și, nu în ultimul rând, vânzările pe Internet. |
||||||
Cuvinte-cheie vânzări la distanţă, vânzări on-line, sistem de vânzări organizat la distanţă, vânzare de bunuri pe TV, mijloace de comunicare la distanță., comerţ, consumator, catalog |
||||||
|