Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
649 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-10-02 00:12 |
SM ISO690:2012 IOVCEVA, Olga. Tips for error correction
. In: Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice, 2009, nr. IX, pp. 251-253. ISSN 1857-0976. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice | ||||||
Numărul IX / 2009 / ISSN 1857-0976 | ||||||
|
||||||
Pag. 251-253 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În procesul predării şi învăţării limbii străine un rol important îl joacă corectarea greşelilor. Există o multitudine de metode de corectare a greşelilor. Fiecare profesor în parte alege varianta optimală reieşind din preferinţele grupei, urmărind reacţia şi eficacitatea corectării. Trebuie ţinut cont de faptul că greşelile sunt o parte a procesului de învăţămînt. Se recomandă a nu corecta greşelile la fiecare etapă de studiere a lecţiei, ci în timpul prezentării şi însuşirii materialului. La etapa finală, când studenţii îşi expun părerea liber şi fluent, de preferinţă greşelile nu trebuie să fie corectate. Este foarte importantă atitudinea pozitivă şi manierea tolerantă a profesorului în procesul de corectare a greşelilor.
|
||||||
|