Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
897 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 19:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.5 (105) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4036) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Viorica. Abordări conceptuale în taxonomia formelor educației formale și nonformale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 163-175. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.5 | ||||||
Pag. 163-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă cele mai semnificative taxonomii ale educaţiei formale şi non-formale, prezentate de cercetători în literatura de specialitate. Am urmărit să evidenţiem o diversitate de opinii cu privire la clasificarea activităţilor de tip formal şi non-formal, datorită creşterii rolului educaţiei nonformale la nivel internaţional. Numeroasele taxonomii prezentate în literatura ştiinţifică aduc dovezi că, în paralel cu lecţia care constituie forma principală a realizării educaţiei formale, pot fi utilizate actualmente şi alte activităţi cu importante influențe informative şi formative, având un impact pozitiv asupra formării şi dezvoltării personalităţii elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie taxonomie, educaţie formală, educaţie non-formală, educaţie permanentă. |
||||||
|