Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
855 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 08:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
654.17:659.4 (1) |
Telecommunication and telecontrol (organization, services) (127) |
Publicity. Information work. Public relations (393) |
SM ISO690:2012 POPA, Eugenia, GALAC, Lucia. Televiziunea naţională – factor esenţial de creare a opiniei publice. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 183-187. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 654.17:659.4 | ||||||
Pag. 183-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La etapa actuală, televiziunea a devenit un mijloc esenţial de creare a opiniei publice. Adevărul fundamental, pe care trebuie să-l insuşească fiecare dintre noi, este că telespectatorii sunt creatori de opinie, şi nu simpli consumatori, iar televiziunea creează opinia marelui public exact in măsura in care publicul creează televiziunea. Or, se ştie că publicul, adeseori, este cu mult mai competent decat consideră cei care creează mesaje in numele lui.. |
||||||
Cuvinte-cheie Informaţie, opinie publică, televiziune, responsabilitate, credibilitate, competenţă, calitate, perseverenţă, politeţe, toleranţa, rigurozitate, tenacitate |
||||||
|