Articolul precedent |
Articolul urmator |
726 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-06 11:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:366.6 (1) |
General questions of trade and commerce. Market (827) |
Consumerism (156) |
SM ISO690:2012 FOCȘA, Felicia, COJOCARU (BĂRBIERU), Ana-Carolina. Managementul reclamațiilor clienților. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători, Ed. 15, 28-29 aprilie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Ediția.15, Vol.2, pp. 57-59. ISBN 978-9975-75-881-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediția.15, Vol.2, 2017 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 15, Chișinău, Moldova, 28-29 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:366.6 | ||||||
Pag. 57-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|