Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
613 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-21 19:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.54 (19) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4050) |
SM ISO690:2012 PALADE, Gabriel. Necesităţi şi oportunităţi de implementare a Sistemului Naţional de Credite de Studiu în învăţămîntul mediu de specialitate. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 46-48. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.54 | ||||||
Pag. 46-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluţia de perspectivă a învăţămîntului profesional din R.Moldova urmează a fi proiectată pe tendinţele de domeniu, existente în spaţiul educaţional european. Materialul de mai jos analizează un aspect de bază al procesului în cauză – sistemul de credite transferabile, relaţionat cu învăţămîntul mediu de specialitate din R.Moldova ca evoluţie şi importanţă. |
||||||
Cuvinte-cheie transferable credit system, vocational education and training, knowledge-based economy, colleges, ISCED |
||||||
|