Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1293 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 01:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016.046 (1) |
Kinds of school providing general education (2120) |
SM ISO690:2012 DUMINICĂ, Stella, DASCAL, Angela. Valențele formative ale abordării integrate a curriculumului în Educația timpurie. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 20-28. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.016.046 | ||||||
Pag. 20-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol se reflectă abordarea integrată a curriculumului în educație timpurie. Conceptul de curriculum integrat se referă la o anumită modalitate de proiectare, organizare și desfășurare a procesului educațional care produce o interelaționare a ariilor curriculare pe domenii de cunoaștere, astfel încât vine în satisfacerea nevoilor de dezvoltare ale copiilor și ajută la crearea de conexiuni între ceea ce învață copii și experiențele lor prezente și trecute. În acest sens, vă propunem în continuare un model de integrare curriculară ramificată pentru a demonstra congruența domeniilor de cunoaștere cu domeniile de dezvoltare. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum integrat, domenii de dezvoltare, activitate integrată, interdisciplinaritate, pluridisciplinaritate, transdisciplinaritate, domenii de cunoaștere, integrarea curriculară ramificată |
||||||
|