Teaching through Playing
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
969 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-14 21:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111 (76)
General questions of didactics and method (1234)
English language (692)
SM ISO690:2012
TEMNICOV, Olga, BELAIA, Marina. Teaching through Playing. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 28-30. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455

Teaching through Playing
CZU: 37.02:811.111

Pag. 28-30

Temnicov Olga, Belaia Marina
 
Liceul Teoretic „Liviu Deleanu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 august 2017


Rezumat

În articol sînt prezentate mai multe modalităţi de studiere eficientă a gramaticii limbii engleze. Metodele de predare a limbii engleze elevilor, ca a doua limbă, diferă de cele aplicate în cazul adulţilor, copiii fiind mult mai predispuşi să se implice în jocuri, în analiza unor povestiri sau povești. Activităţile de studiere a limbii engleze trebuie să fie centrate pe copil, pe comunicare autentică. Acesta înseamnă că elevii ascultă sau comunică liber despre ceva ce îi interesează cu adevărat, vorbesc din proprie iniţiativă şi nu pentru că le-a cerut s-o facă profesorul. În timpul orelor, un profesor ar trebui să se concentreze pe următoarele priorităţi: să pună accentul mai mult pe conținutul celor verbalizate, mai puțin pe corectitudinea exprimării; pe valoarea activităţii în general, nu pe valoarea lingvistică; pe colaborare şi dezvoltare socială, nu pe reuşite individuale; pe folosirea limbajului nu doar ca obiect de analiză.

In the article are presented some activities and ways to focus on grammar in classes of English. Methods of teaching English as a second language to children differ from teaching it to adults. Children can be more effectively engaged through stories and games. Younger children are less likely to notice errors or correct them. Activities need to be child centered and communication should be real. This means that children are listening or speaking about something that interests them, for their own reasons, and not merely because a teacher has asked them to. While teaching a child, a teacher should focus on the following priorities: on meaning, not correctness; on the value of the activity, not the value of the language; on collaborating and social development, not individual success; on using language for real communication, not as an object of analysis.

Cuvinte-cheie
children,

teaching through playing, collaboration tool, language communication