Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
969 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-14 21:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111 (76) |
General questions of didactics and method (1234) |
English language (692) |
SM ISO690:2012 TEMNICOV, Olga, BELAIA, Marina. Teaching through Playing. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 28-30. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111 | ||||||
Pag. 28-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sînt prezentate mai multe modalităţi de studiere eficientă a gramaticii limbii engleze. Metodele de predare a limbii engleze elevilor, ca a doua limbă, diferă de cele aplicate în cazul adulţilor, copiii fiind mult mai predispuşi să se implice în jocuri, în analiza unor povestiri sau povești. Activităţile de studiere a limbii engleze trebuie să fie centrate pe copil, pe comunicare autentică. Acesta înseamnă că elevii ascultă sau comunică liber despre ceva ce îi interesează cu adevărat, vorbesc din proprie iniţiativă şi nu pentru că le-a cerut s-o facă profesorul. În timpul orelor, un profesor ar trebui să se concentreze pe următoarele priorităţi: să pună accentul mai mult pe conținutul celor verbalizate, mai puțin pe corectitudinea exprimării; pe valoarea activităţii în general, nu pe valoarea lingvistică; pe colaborare şi dezvoltare socială, nu pe reuşite individuale; pe folosirea limbajului nu doar ca obiect de analiză. |
||||||
Cuvinte-cheie children, teaching through playing, collaboration tool, language communication |
||||||
|