Învățarea prin lectura media sau didactica unei noi ere a cunoașterii
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
711 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-15 15:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:821.135.1:004 (2)
General questions of didactics and method (1235)
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2126)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4264)
SM ISO690:2012
ILICA, Anton. Învățarea prin lectura media sau didactica unei noi ere a cunoașterii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 2(90), pp. 26-28. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(90) / 2015 / ISSN 1810-6455

Învățarea prin lectura media sau didactica unei noi ere a cunoașterii
CZU: 37.02:821.135.1:004

Pag. 26-28

Ilica Anton
 
Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad
 
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Lectura cuprinde în sine o experiență individuală de învăţare şi presupune restituirea unui sens textului. Parcurgerea şi comprehensiunea acestuia induc un exerciţiu permanent de angajare a unor procese cognitive şi metacognitive (M. Marin le numește ”atitudini”). În acest articol vom puncta necesitatea emergenței unor atitudini față de lectura efectuată prin răsfoirea paginilor tipărite, al căror foșnet a ajuns nostalgie.