Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 15:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:821.135.1:004 (2) |
General questions of didactics and method (1235) |
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2126) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4264) |
![]() ILICA, Anton. Învățarea prin lectura media sau didactica unei noi ere a cunoașterii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 2(90), pp. 26-28. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(90) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:821.135.1:004 | ||||||
Pag. 26-28 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Lectura cuprinde în sine o experiență individuală de învăţare şi presupune restituirea unui sens textului. Parcurgerea şi comprehensiunea acestuia induc un exerciţiu permanent de angajare a unor procese cognitive şi metacognitive (M. Marin le numește ”atitudini”). În acest articol vom puncta necesitatea emergenței unor atitudini față de lectura efectuată prin răsfoirea paginilor tipărite, al căror foșnet a ajuns nostalgie. |
||||||
|