Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
685 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-03 14:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (112) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4041) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4253) |
SM ISO690:2012 PERCIUN, Dan. Implementarea tehnologiilor informaționale în educație: perspective de la etajul 4 al clădirii Guvernului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 3(91), pp. 2-7. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(91) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 2-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Implementarea tehnologiilor informaționale este una din principalele provocări în reformarea sistemului de învățămînt autohton. Tranziția de la cretă și tabla de lemn la tehnologiile moderne este una dificilă, dar necesară și iminentă. Pornind de la această premisă, articolul contextualizează necesitatea implementării tehnologiilor informaționale în educație și descrie inițiativele Ministerului Educației în acest sens. Dacă sub aspect strategic Ministerul Educației rămîne să își detalieze viziunea de ansamblu, atunci sub aspect tactic putem vorbi deja despre anumite realizări. |
||||||
Cuvinte-cheie Implementation of ICT, ICT techonologies, educational system, Ministry of Education |
||||||
|