Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
843 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 23:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (476) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4024) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Semnificaţiile timpului în educaţie şi în dezvoltarea umană. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 33-37. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.013 | |||||||
Pag. 33-37 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Timpul, in sensul de a fi in timp, funcţionează drept criteriu al departajării limitelor existenţei fenomenului pedagogic. Dacă acesta trebuie conceput pornind de la timp şi dacă diferitele moduri şi derivate ale lui devin inteligibile in modificările şi derivaţiile lor din perspectiva timpului, atunci existenţa sa devine vizibilă in caracterul său temporal. Timpul este o resursă foarte importantă in contextul educaţional. Caracterul său limitat, ireversibil, irevocabil, netransmisibil ii conferă unicitate şi valoare. Timpul, la randul său, conferă valoare activităţii, respectiv o bună gestionare a acestei resurse permite desfăşurarea unei activităţi eficiente. |
|||||||
Cuvinte-cheie gestionare, timp, eficientizare, resursă educativă |
|||||||
|