Evaluarea eficacității a marketingului intern
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
898 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 10:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:005.585:005.95 (1)
General questions of trade and commerce. Market (827)
Management operations. Direction (306)
Fields of management (318)
SM ISO690:2012
TRUSEVICI, Ala, CHISELIOV, Lilia. Evaluarea eficacității a marketingului intern. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice”, 2015, nr. 1(13), pp. 83-90. ISSN 1875-2723.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice”
Numărul 1(13) / 2015 / ISSN 1875-2723

Evaluarea eficacității a marketingului intern
CZU: 339.138:005.585:005.95

Pag. 83-90

Trusevici Ala, Chiseliov Lilia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 2 octombrie 2015


Rezumat

The article deals with the issue of assessing the effectiveness of the use of marketing personnel, which is one of the issues discussed in modern management. A method by which you can evaluate the effectiveness of interventions. Its use will enable the company to make informed decisions and get the best value on investment.

Cuvinte-cheie
Marketinga personalului, evaluare a eficienței de marketing,

efectul concurrent.